R4WR-in-Oezbekistan.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Marius en Anne-Mieke

Reacties

Reacties

Werner en Ineke

Wij wensen jullie een heel erg fijne reis toe en zijn benieuwd naar jullie ervaringen! Groetjes uit Hulst

Hiltje Visser

Een hele fijne reis gewenst!Ik ben ook erg benieuwd naar jullie ervaringen!Oezbekistan is een bijzondere ervaring!Wij hebben ervan genoten!
Lieve groet, Hiltje

Marieke

we volgen Monique en vriendinnen, maar zijn ook heel benieuwd naar jullie verhalen! Leuk dat we dat kunnen volgen!

Arie en Diana Sinke

Wij wensen jullie een hele goede reis toe. Ontzettend leuk voor jullie om Monique en vriendinnen weer te zien. Ben zeer benieuwd naar jullie verhalen. Geniet ervan.

Henny Smits

Een hele plezierige reis toegewenst. Hoop dat jullie leuke dingen gaan mee maken.

Willy Mureau

Goede reis en geniet ervan!!

tonnie en toon wijnen

hoi anne-mieke en marius,
goede reis en een behouden thuiskomst!

Henny Sanders

Geniet van de reis ,van jullie dochter en haar vriendinnnen, het land, landen waar jullie doorkomen en verblijven.
Een hel ervaring!Groetjes ,Henny Sanders

Richard en Angelique vd Horst

Lieve M&M, een hele fijne reis gewenst! Geniet ervan en breng de groeten over aan Monique. Leuk dat we jullie zo wat kunnen blijven volgen. Kus, Liek

mario & angelique

Goede reis !!!

Tonny Geluk

Erg leuk om jullie reis van de zijlijn mee te maken.
Zo'n eerste wandeltocht gelijk stijl omhoog is altijd een schok voor alle spieren. Zeker na een vermoeiende reis.
Goede reis verder!

Hartelijke groet Tonny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!